چه فیلم و سریال هایی ببینیم

به معرفی بهترین فیلم‌های مردادماه می‌پردازیم.


در ادامه با معرفی بهترین فیلم‌های مردادماه می‌پردازیم.

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer)

  • تاریخ اکران: ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (اول مرداد ۱۴۰۲)
  • ژانر: جنگی، بیوگرافی، تاریخی
  • کارگردان: کریستوفر نولان
  • بازیگران: کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو

جدیدترین فیلم نولان درباره زندگینامه رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم و نقش او در ساخت این بمب در طول جنگ جهانی دوم است. گفتنی است که این فیلم بر اساس کتابی به نام پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر به نویسندگی کای برد و مارتین جی شروین ساخته خواهد شد.

کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور و فلورانس پوگ در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

 

فیلم عمارت متروکه (Haunted Mansion)

  • تاریخ اکران: ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲)
  • ژانر: ترسناک، فانتزی، خانوادگی
  • کارگردان: جاستین سیمین
  • بازیگران: اوئن ویلسون، تیفانی هادیش، لاکیث استنفیلد

از جمله بهترین فیلم های تابستان ۱۴۰۲ که توسط کمپانی دیزنی ساخته شده، عمارت متروکه یا Haunted Mansion در ژانر ترسناک و فانتزی است. این فیلم ماجرای مادر مجرد و پسر ۹ ساله‌اش را روایت می‌کند که به عمارتی در نیواورلان نقل مکان می‌کنند؛ اما متوجه می‌شوند که خانه توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است. جالب است بدانید عمارت متروکه دومین فیلم ساخته شده از عمارت متروکه دیزنی‌لند محسوب می‌شود که اقتباس شده از انیمیشنی با همین نام و ساخته شده در سال ۲۰۰۳ است.

 

 

فیلم مگ ۲: گودال (Meg 2: The Trench)

  • تاریخ اکران: ۴ آگوست ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲)
  • ژانر: تریلر، علمی تخیلی، اکشن
  • کارگردان: بن ویتلی
  • بازیگران: جیسون استاتهام، سینا گیلوری، کلیف کورتیز، شویا سوفیا کای

 

اگر از طرفداران فیلم The Meg باشید احتمالاً می‌دانید که اولین نسخه از این فیلم از کتابی با همین نام اقتباس گرفته شده که توسط استیو آلتن در سال ۱۹۹۷ نوشته شده است. دو سال بعد کتابی در ادامه همین موضوع با نام گودال منتشر شد که جدیدترین فیلم بن ویتلی با همین نام کارگردانی شده است.

جیسون استاتهام در نقش جوناس تیلور، رهبری گروه تحقیقاتی را برای بررسی اعماق اقیانوس بر عهده دارد که مشغول تحقیق روی کوسه‌ای جوان به نام مگالودون است. این کوسه به دلیل خطر انقراض در اسارت نگهداری می‌شود و در گودال عمیق ماریانا پیدا شده است.

از طرفی، دیگر اعضای تیم حین کاوش با موجودی ماقبل تاریخی دیگری به نام کرونوسور روبه‌رو می‌شوند و اکنون تمامی اعضای تیم باید با این موجود عظیم الجثه دست و پنجه نرم کنند. در مجموع فیلم Meg 2: The Trench یکی از هیجانی ترین فیلم های سینمایی تابستان ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

چه سریالی ببینیم

در این صفحه، مهمترین سریال‌های روز برای علاقه‌مندان معرفی می‌شود

عملیات ویژه: شیر زن

این سریال با الهام از یک ماموریت واقعی ساخته شده است و داستان زندگی شخصیتی به نام جو را به ما نشان می‌دهد که شدیدا در تلاش است تا تعادلی بین زندگی شخصی و کاری خود برقرار کند. از آن طرف هم، کیتلین مید و دونالد وستفیلد که رهبر این برنامه هستند، یک تفنگدار دریاییِ خشن به اسم کروز را استخدام می‌کنند تا در کنار جو، ۱۱ سپتامبرِ بعدی را متوقف کنند.

در این سریال نیکول کیدمن، مورگان فریمن، زویی سالدانا و… حضور دارند و علاوه‌بر آنها سام اصغری هم در این مجموعه بازی می‌کند.

 

فلز درهم‌تنیده

این سریال یک ژانر اکشن و کمدی و پساآخرالزمانی دارد و براساس یک مجموعه‌ی ویدیو گیم با همین اسم ساخته شده است. این سریال که هر قسمتش تقریبا نیم ساعت است، ماجراهای یک راننده را به ما نشان می‌دهد که اسمی ندارد و با عنوان جان دو شناخته می‌شود؛ جان دو مامور شده تا بسته‌ای را به آن سمت یک زمین بایر پساآخرالزمانی تحویل بدهد؛ تازه آن هم زمانی که غارتگرها لحظه به لحظه دنبال او هستند.

جالب است بدانید که خود شرکت سونی و پلی استیشن هم پشت این پروژه هستند و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک سریال دیدنی و جذاب باشد…

فال نیک

داستان سریال در سال ۲۰۱۸ جریان دارد و کراولی دیو و فرشته آزیرافال را به ما نشان می‌دهد؛ کسانی که به‌عنوان نماینده‌های بهشت و جهنم روی زمین زندگی می‌کنند و تقریبا زندگی مسالمت‌آمیزی هم با یکدیگر دارند.

آنها به هم قول دادند که اجازه ندهند درگیری بین طرفین مانع دوستی‌شان بشود. وقتی به آنها گفته می‌شود که قرار است آرماگدون یعنی همون نبرد نهایی بین بهشت و جهنم اتفاق بیفتد، آنها با هم متحد می‌شوند تا از آمدن دجال و پایان زندگی لذت‌بخشی که روی زمین دارند، جلوگیری کنند.

بادهای شوم

سریال بادهای شوم داستان دو مامور پلیس ناواهو، جنوب غربی، به اسم جو لیفورن و جیم چی را دنبال می‌کند که در دهه ۱۹۷۰ زندگی و فعالیت می‌کنند. در این دوران، یک پرونده‌ی قتل عجیب و غریب اتفاق می‌افتد که توجه این دو تا مامور را به خودش جلب می‌کند. لیفورن و چی که لحظه به لحظه دنبال سرنخ‌های مختلف هستند تا این پرونده‌ی قتل را حل کنند، در موقعیت‌های مختلف مجبور می‌شوند که باورهای خودشان را به چالش بکشند و خیلی چیزها را زیر سوال ببرند.

پارسال همین موقع‌ها بود که فصل اول این سریال پخش شد و حسابی توانست نظر مثبت منتقدان را به دست بیاورد. هنوز مشخص نیست که فصل سومی هم در کار است یا نه اما اگر استقبال مثل فصل قبل باشد، شاید برای فصل سوم هم تمدید شود.

 

 

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است