• کد خبر: 10364
  • گروه : اخبار , ویژه ها
  • تاریخ انتشار:19 اردیبهشت 1403 ساعت: 13:00

بازگشت گارفیلد ۲۰۲۴ اثر کمدی جیم دیویس

انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴  به کارگردانی مارک دیندال تهیه شده و این سومین فیلم سینمایی گارفیلد است.انیمیشن گارفیلد که بر اساس کمیک استریپ گارفیلد نوشته جیم دیویس خلق شده برای اولین‌بار در ۱۹۷۸ به جهان معرفی شد.


انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴  به کارگردانی مارک دیندال تهیه شده و این سومین فیلم سینمایی گارفیلد است. اولین آنها گارفیلد (۲۰۰۴) و گارفیلد: دم دو بچه گربه (۲۰۰۶) بودند. اما این اولین فیلم سینمایی گارفیلد است که برخلاف دو فیلم قبلی که لایو اکشن بودند، انیمیشنی است.
انیمیشن گارفیلد که بر اساس کمیک استریپ گارفیلد نوشته جیم دیویس خلق شده برای اولین‌بار در ۱۹۷۸ به جهان معرفی شد. این کاراکتر که متعلق به یک گربه نارنجی رنگ تپل است، به‌سرعت در جهان معروف و محبوب شد. چیزی طول نکشید که لباس، اسباب‌بازی، کتاب و بازی‌های ویدیویی گارفیلد تولید شدند و کم کم نوبت به سریال‌ها و فیلم‌های گارفیلد رسید که از سال ۱۹۹۴ با سریال گارفیلد و دوستان آغاز شد.

در میان فیلم‌های تولید شده با عنوان گارفیلد، ضمن موفقیتی که شامل همه آن‌ها شد، برخی برنده جایزه‌های بزرگی شدند. فیلم گارفیلد در شهر (۱۹۸۳)، گارفیلد خشن (۱۹۸۴)، ماجراهای هالووینی گارفیلد (۱۹۸۵)، بچه‌ها و بولدار‌های گارفیلد (۱۹۸۹) برنده جلیزه‌های بزرگی شده‌اند.

باید بینیم این‌بار گربه بامزه و دوست‌داشتنی نوستالژیک چه ماجراهای تماشایی را به نمایش می‌گذارد.

 

خلاصه داستان انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

انیمیشن گارفیلد۲۰۲۴ درباره گربه شکمو و نارنجی رنگی است که کمی هم با همه سر ناسازگاری دارد. ماجراهای او همیشه با لازانیاهای پر پنیر و لجبازی با صاحبش توامان است. برای گارفیلد جدید هنوز خلاصه داستان مشخصی منتشر نشده است.

تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

انیمیشن گارفیلد در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ برابر با ۴ خرداد ۱۴۰۳ در ایالات متحده اکران خواهد شد اما مدت زمان انیمیشن Garfield 2024 هنوز مشخص نشده است.

بازیگران انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

کریس پرت در نقش گارفیلد

کریس پرت یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۱۹۷۹ برابر با ۳۱ خرداد ۱۳۵۸ در Minnesota متولد شد. او در سریال Parks and Recreation که از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۵ پخش می‌شد در نقش کاراکتر اندی دوایر بازی کرد و بیشتر برای حضور در این سریال شناخته شد. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود می‌توان فیلم ورزشی Moneyball محصول سال ۲۰۱۱ را نام برد که برد پیت نیز در آن بازی کرده بود.

او همچنین در فیلم The Magnificent Seven محصول سال ۲۰۱۶ که نسخه جدید یک فیلم کلاسیک با همین نام است نیز حضور داشت. علاوه بر این او در تعدادی از فیلم‌های دنیای مارول از جمله Guardians of the Galaxy محصول سال ۲۰۱۴ و  Avengers: Infinity War محصول سال ۲۰۱۸ و Avengers: Endgame محصول سال ۲۰۱۹ نیز بازی کرده است. کریس پرت در انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ در نقش کاراکتر عنوان این فیلم حضور داشته است.

ساموئل ال جکسون در نقش ویک

ساموئل ال جکسون  یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۱۹۴۸ برابر با ۳۰ آذر ۱۳۲۷ در واشنگتن متولد شد. او برای بازی در فیلم Pulp Fiction یک جایزه بفتا به دست آورد و کاندید دریافت جایزه اسکار شد. او در دوران حرفه‌ای خود کاندید دریافت چهار جایزه Golden Globe، یک جایزه Primetime Emmy و یک Tony Award نیز شده است و در تعدادی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها نیز حضور داشته است.

از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان تعدادی از قسمت‌های مجموعه فیلم‌های Star Wars‌ را نام برد. از جمله فیلم‌های دنیای مارول که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان The Avengers محصول سال ۲۰۱۲ و Avengers: Age of Ultron محصول سال ۲۰۱۵ را نام برد. او همچنین در دو قسمت انیمیشن شگفت انگیزان محصول پیکسار صداپیشگی یکی از کاراکترها را بر عهده داشته است. ساموئل ال جکسون در انیمیشن گارفیلد در نقش کاراکتر ویک که پدر گارفیلد است بازی کرده است.

هانا وادینگهام

هانا وادینگهام یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ ۲۸ جولای ۱۹۷۴ برابر با ۶ مرداد ۱۳۵۳ در لندن متولد شد. او در چند سال اخیر بیشتر به دلیل بازی در نقش Rebecca Welton در سریال تد لسو (Ted Lasso)‌ که از سال ۲۰۲۰ تا سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شد شناخته شده است که برای این نقش برنده جایزه منتخب منتقدین و Primetime Emmy در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. البته او پیش از آن در تعدادی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نیز بازی کرده بود. او همچنین کاندید دریافت چند Olivier Award شده است.

نیکلاس هولت

نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ ۷ دسامبر ۱۹۸۹ برابر با ۱۶ آذر ۱۳۶۸ در Berkshire متولد شد. از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده است می‌توان دو جایزه گلدن گلوب، جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و جایزه Primetime Emmy را نام برد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم The Menu محصول سال ۲۰۲۲ و سریال The Great محصول سال ۲۰۲۰ را نام برد.

سیسیلی استرانگ

سیسیلی استرانگ یک بازیگر و کمدین آمریکایی است که در تاریخ ۸ فوریه ۱۹۸۴ برابر با ۱۹ بهمن ۱۳۶۲ در ایلینوی متولد شد. او بیشتر به دلیل حضور در مجموعه Saturday Night Live از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. سیسیلی استرانگ همچنین برای بازی در این مجموعه کمدی کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده بود.

وینگ ریمز

 

وینگ ریمز یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ ۱۲ می ۱۹۵۹ برابر با ۲۱ اردیبهشت ۱۳۳۸ در New York City متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) با بازی تام کروز از جمله Dead Reckoning Part One محصول سال ۲۰۲۳ و Dead Reckoning Part Two محصول سال ۲۰۲۴ را نام برد. کاراکتر معروف دیگری که او نقش آن را بازی کرده است Marsellus Wallace در فیلم Pulp Fiction است.

 

 

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است