چه فیلمی ببینیم

ماهنامه صبا در بخش باشگاه مخاطبان به معرفی فیلم‌های روز دنیا می‌پردازد.


در ادامه با معرفی بهترین فیلم‌های روز می‌پردازیم.

 

تاپ گان                                                                Top Gun: Maverick

سال اکران: ۲۰۲۲

کارگردان: جوزف کاسینسکی

بازیگران: تام کروز، جنیفر کانلی، مایلز تلر

ژانر: اکشن

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۸.۳/۱۰

بعد از ۳۰ سال، ماوریک که هنوز یکی از ممتازترین هوانوردان است، به مدرسه تاپ گان بازگشته و قرار است فرماندهی بهترین خلبانان آن‌جا را در طی یک ماموریت سخت به عهده بگیرد.

قسمت جدید تاپ گان، سی سال بعد از قسمت پیشین اتفاق افتاده و ادامه داستان قبل است. بنابراین اگر فیلم پیشین را دیده‌اید و دوست دارید ادامه‌ی آن را هم بعد از سال‌ها مشاهده کنید، این پیشنهاد فیلم خوب را از دست ندهید و آخر هفته خود را به تماشای این فیلم بگذرانید.

نقطه کور                                                                                             The Blind Side

سال اکران: ۲۰۰۹

کارگردان: جان لی هنکاک

بازیگران: اندرا بولاک، کوئنتین آرون

ژانر: بیوگرافی، درام، ورزشی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۶/۱۰

فیلم نقطه کور در سال ۲۰۰۹ بر اساس داستانی واقعی ساخته شد. در این فیلم ساندرا بولاک به خوبی درخشید و نقش را از آب درآورد. این فیلم جز پربیننده ترین فیلم‌های این سبک در سال ساخت خود بوده و اگر آن را هنوز ندیده‌اید، خوب است به فکر تماشای آن باشید.

داستان فیلم با پسر نوجوانی سیاهپوست با نام مایکل شروع می‌شود که بدسرپرست بوده و نه سرپناهی دارد، نه تا به حال به درستی تحصیل کرده است. مایکل پسری بسیار درشت هیکل اما در عین حال مهربان است. زنی خیرخواه و از سطح مرفه جامعه، او را به فرزندی قبول می‌کند و سعی می‌کند هم کمبودهای او را جبران کرده، و هم استعدادهای او را کشف کند. کم کم، مایکل به تیم فوتبال راه پیدا می‌کند و زندگی‌اش دگرگون می‌شود…

مرد عنکبوتی: آن‌سوی دنیای عنکبوتی

Spider-man: Across the Spider-Verse

سال اکران: ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲)

کارگردانان: جاکویم داس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسو

صداپیشگان: شامیک موور، لسا رای، اسکار ایساک، هیلی استینفلد و…

ژانر: ماجراجویی، انیمیشن، ابرقهرمانی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۷/۸

کشور سازنده: آمریکا

ماجراهای این انیمیشن در دنیای عنبکوتی رخ می‌دهد و در آن با مایلز همراه می‌شویم که به همراه تیم جدیدش که شامل افراد عنکبوتی می‌شود، در دنیای عنکبوتی به ماجراجویی می‌پردازد. این انیمیشن نیز یکی از آثاری بود که اکرانش تحت تأثیر شیوع کرونا به تعویق افتاد و پیش از این قرار بود در سال ۲۰۲۲ اکران شود. فیلم مرد عنکبوتی در آنسوی دنیای عنکبوتی پس از اکران بسیار مورد استقبال قرار گرفت و درباره مرد عنکبوتی است که باید با تیمی از هم نوعان خود جمع کند و با خطری جدید روبه‌رو شود.

 

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است