به احتمال بسیار زیاد در وهله اول و با شنیدن نام باربی تصور یک اثر سینمایی با هدف سرگرم کردن کودکان در ذهنتان تداعی خواهد شد؛ با این حال حضور گرتا گرویگ به عنوان نویسنده و نوآ بامباک به عنوان نویسنده پیش داوری‌ها و تصوراتتان را تغییر خواهد داد. داستان فیلم باربی حول محور یکی از باربی‌ها با بازی مارگو رابی جریان دارد که زندگی او با تغییراتی همراه بوده و این تغییرات سبب ایجاد سوالاتی اساسی در ذهن او شده است.

باربی هدف وجودی خود و ماهیت مرگ و جهانی که در آن زندگی می‌کند را زیر سوا برده و همین موضوع باعث تعجب دیگر باربی‌ها می‌شود. او برای یافتن پاسخ سوالات خود راهی جهان واقعی شده که همین موضوع دردسرهای زیادی را برای او در پی دارد. در جریان این ماجراجویی طولانی و هیجان انگیز، یکی از کن‌ها نیز همراه او به جهان واقعی سفر خواهد کرد.

فیلم باربی ۲۰۲۳ تاکنون با استقبال خیلی خوبی از سوی مردم و منتقدین همراه شده است. حتی گزارش شده که فروش افتتاحیه فیلم دو برابر از اثر جدید کریستوفر نولان بیشتر بوده است. لازم به یادآوری است که تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم با اعلام آن از سوی وارنر به این مقاله اضافه خواهد شد. نظر شما در مورد فیلم باربی چیست؟ به نظر شما این فیلم می‌تواند موفقیت آثار قبلی گرویگ را تکرار کرده و حتی به فیلمی ماندگار تبدیل شود؟