محمود نظرعلیان:

«سه کام حبس» یک فیلم به یاد ماندنی‌ است

بازیگر فیلم سینمایی «سه کام حبس» معتقد است که ساخته سامان سالور یک فیلم دیدنی و به یاد ماندنی‌ای است.


«سه کام حبس» بعد از سه سال، موانع اکران را پشت سر گذاشت و به پرده سینما رسید. در طول این مسیر، جوایز مختلف بسیاری از جشنواره‌های معتبر جهانی را نیز دریافت کرد. سامان سالور با قلمی روان، یکی از معضلات بزرگ اجتماع را تبدیل به داستانی بی‌نظیر‌، بدون هیچ رنگی از شعار و کلیشه کرده و با گرد هم آوردن بازیگرانی توانمند و کارگردانی متفاوت خود، آن را تبدیل به فیلم شریف و ارزشمندی کرد که این روزها بر سر زبان همه علاقه‌مندان سینماست. توانمندی سالور در حرفه‌اش زمانی مسجل می‌شود که از زبان بازیگران باتجربه و پیشکسوت می‌شنوی، نقش‌های کوتاه «سه کام حبس» را پذیرفته‌اند، فقط به این دلیل که از کار کردن کنار فیلمساز کاربلد، حالشان خوب است.

 

محمود نظرعلیان: «سه کام حبس» یک فیلم به یاد ماندنی‌ است

محمود نظرعلیان از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون است که دیپلم‌های افتخار و تقدیرنامه‌های بی‌شماری در کارنامه کاری خود دارد. او در فیلم سینمایی «سه کام حبس» نیز مانند اغلب فیلم‌های سامان سالور، حضور دارد.

نظرعلیان در گفتگو با صبا می‌گوید: واقعیت این است که من سبک کار سامان سالور را دوست دارم. همان‌طور که می‌دانید تمام فیلم‌های سینمایی سامان سالور، نوشته خودش است. من نویسندگی، اجرا و نوع مدیریتش را کاملا می‌پسندم. سالور کارگردان فهیمی است که من همیشه از این‌که کنار هم، همکاری داشته باشیم، لذت می‌برم. به همین دلیل در اکثر فیلم‌هایش سامان حضور دارم. چه با نقش‌های بلند، چه نقش‌های کوتاه و حتی تک سکانس.

وی می‌گوید: در فیلم سینمایی «سه کام حبس» هم حضور داشتم و نقش یک صاحب کارخانه عروسک‌سازی را بازی کردم. خوشبختانه از شروع اکران فیلم تا به الان که استقبال خوبی از آن شده است.

نظرعلیان معتقد است: «سه کام حبس» یک فیلم دیدنی و به یاد ماندنی‌ای هست. این فیلم قبل از این‌که در ایران اکران شود، در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی چندین جایزه گرفته است. امیدوارم که در اینجا هم مزد کارش را بگیرد.

یدالله شادمانی: حضور در کنار بازیگران حرفه‌ای

یدالله شادمانی از بازیگران تلویزیون، تئاتر و سینما است. در سال ۱۳۸۹ به عنوان برجسته‌ترین بازیگر بیست و دومین جشنواره تئاتر جنوب شرق معرفی شده است، در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی، کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده است. همچنین در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم سینمایی «ممیرو» ساخته هادی محقق، جایزه بهترین بازیگر چهاردهمین جشنواره پونای هند را دریافت کرده است. او در فیلم سینمایی «سه کام حبس» نیز حضور دارد.

شادمانی علت حضور در فیلم سینمایی «سه کام حبس» را این‌گونه به صبا توضیح می‌دهد: همه هنرمندان برای من عزیز هستند، اما برای هر بازیگری در بین افراد عرصه هنر کسانی هستند که دلش می‌خواهد بازی در کنارشان را تجربه کند. همکاری با سامان سالور و همچنین بازی در کنار محسن تنابنده، از همان تجربه‌هایی است که از قبل دوست داشته‌ام.

وی می‌گوید: به همین دلیل وقتی از من برای بازی در فیلم سینمایی «سه کام حبس» دعوت شد با وجود کوتاه بودن نقش، این پیشنهاد را پذیرفتم. به هرحال هر بازیگری دوست دارد که کنار هنرمندان محبوبش نقش داشته باشد. سال‌ها پیش که تازه وارد عرصه بازیگری شده بودم نیز، دوست داشتم که با مهران مدیری کار کنم تا این‌که بالاخره، این موقعیت بوجود آمد و همبازی بودن با مهران مدیری هم برایم رقم خورد. خیلی دوست دارم همکاری با سروش صحت را هم تجربه کنم.

شادمانی در ادامه می‌گوید: جالب است بدانید از بین همه فیلم‌هایی که در آن‌ها حضور داشته‌ام، فیلم‌هایی که ژانر آن‌ها درام بوده، نتایج و بازخورد بیشتر و بهتری داشته‌اند، مانند فیلم سینمایی «ممیرو» که بابت بازی در آن جایزه بهترین بازیگر چهاردهمین جشنواره پونای هند را گرفتم. البته باید بگویم شاید هر بازیگری ایفای آن نقش را قبول نمی‌کرد. فیلم بی‌اندازه سختی بود و برای بازی در آن بسیار اذیت شدم حتی اواسط فیلم‌برداری، در یکی از سکانس‌ها زمین خوردم و دو تا از دنده‌هایم مو برداشت، ولی هر طور بود به کارم را تا پایان ادامه دادم. فیلم سینمایی «خسته نباشید» هم همینطور، از فیلم‌هایی بود که بازخورد خوبی در بین مخاطبان داشت. اما ژانری که من بی‌اندازه به آن علاقه‌مندم، کمدی است و بیشتر تمایل به ایفای نقش در فیلم‌های کمدی دارم، چرا که همیشه دلم می‌خواسته که مردم را شاد کنم.

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است