پرستویی: ممنوع الکار شدن برایم اهمیتی ندارد!

پرویز پرستویی با حضور در برنامه «کافه آپارات» که بعد از دو ماه وقفه با اجرای فریدون جیرانی به صورت اینترنتی منتشر شد ناگفته های زیادی را بیان کرد. او در بخش پایانی این گفتگو بیان کرد: بعضی از تهیه کننده ها و کارگردانان میگویند که دیگر دوران پرستویی تمام شده و کاری اش نمیتوان کرد اما من با کمال پرروگی میگویم من تمام نشدم ، شاید یک روز خودم ، خودم را تمام کنم اما تمام نمیشوم . به آنها میگویم اگر شما یک نقش خوب به من دادی در یک کار خوب ، من کیلومترم را صفر میکنم و تمام ابزاری را که برای نقش لازم است تمام و کمال در اختیار میگیرم. هنوز آلزایمر نگرفتم و هنوز حواسم سرجایش است و این کار یعنی هنر من را زنده نگه میدارد.

وی در ادامه گفت: من عینک دودی نمیزنم و مردم گریز نیستم و چیزی که برایم مهم است همین سوال مردم در کوچه و خیابان است که از من میپرسند چرا کمتر کار میکنی و این برای من خیلی ارزشمند است. بارها از من پرسیدند که اگر یک روزی ارشاد یا هرجایی تو را ممنوع الکار کند چه کار میکنی گفتم که باور کنید که برای من اهمیتی ندارد ، خدا کند مردم ما را ممنوع الکار نکنند.

پرستویی که در حال حاضر مشغول بازی در سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی است با اشاره به اینکه بزرگ ترین حسنی که مصطفی کیایی دارد این است که هیچ وقت در کار دیده نمیشود و درباره ویژگی های این سریال گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم اصرار کردم که این سریال را قبل از فیلم سینمایی جدیدش کار کند. این سریال به نظر من هر بخشش یک فیلم سینمایی است و واقعا چیزی است که در زندگی روزمره ما وجود دارد و میتواند تاثیرگذار باشد. در میان کارهایی که من دارم در شبکه نمایش خانگی میبینیم به نظرم این کار خیلی متفاوت خواهد بود.

کلید واژه:
گروه بندی: ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است