این همه خواننده دنبال چه هستند

گسیل خواننده های پاپ به سینما!

شاید انتخاب خواننده ها برای بازیگری جلوی دوربین یکی از راه هایی باشد که تهیه کننده و کارگردان ها برای فروش و دیده شدن بیشتر به آن فکر می کنند.

ماهنامه صبا:  با وجود آنکه خیلی از بازیگران ما در شرایط کرونا از کار بیکار شدند در مدت اخیر شاهد این بودیم که تعداد خواننده هایی که بازیگر شدند تعدادشان بالاتر رفته و به عنوان بازیگر به پروژه ها پیوستند. این حضور که قبل ترها با فرزاد فرزین و رضا یزدانی قوت گرفته بود حالا در چند ماه گذشته اوج گرفته است. سیروان و زانیار خسروی با حضور در سریال «حرفه ای» که محصول نماوا است تجربه بازیگری شان را در این پلتفرم ثبت کردند هرچند زانیار پیش از این در فیلم «برف روی کاج ها» از پیمان معادی تجربه کوتاهی در این عرصه داشت.

علی رهبری خواننده «پازل بند» در فیلم «سیاه باز» که تا چند روز دیگر در سینما ها اکران میشود حاضر شده است. آرین بهاری و علی رهبری پیش از این هم در فیلم «گل به خودی» بازی کرده بودند. شهاب مظفری ؛ خواننده پرحاشیه هم بازیگر فیلم «خانه شیش های» به کارگردانی امیرپورکیان شد. آرش و مسیح هم دیگر خواننده هایی بودند که سال گذشته در«حکم تجدید نظر» اولین فیلم محمد امین کریم پور جلوی دوربین رفته بودند. بهنام بانی هم که یکی از خواننده های محبوب پاپ است با بازی در فیلم «گشت ارشاد۳» ، در نقش یک خواننده پاپ بدصدا بازی کرده بود. همچنین حامد همایون هم با حضور در یک سریال در شبکه نسیم بازیگری را هم تجربه کرد ؛ اتفاقی که پیش از این برای امید حاجیلی و علی لهراسبی در سینما و تئاتر افتاده بود.

شاید انتخاب این خواننده ها برای بازیگری جلوی دوربین یکی از راه هایی باشد که تهیه کننده و کارگردان ها برای فروش و دیده شدن بیشتر به آن فکر میکنند و حالا موج تازه تری از این جور انتخاب ها دامن سینما و شبکه نمایش خانگی را گرفته است. یکی دیگر از دلایلش هم شاید این باشد که در این مدت شیوع کرونا و تعطیلی نسبی موسیقی ، بازیگری شاید بتواند به شکلی هم منبع درآمدی برای ستاره های موسیقی پاپ باشد هم اسم آنها را سرزبان ها نگه دارد..

کلید واژه:
گروه بندی: ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است