گفتگو

جواد عزتی و یک توماس شلبی وطنی!

سریال «زخم کاری» این روزها مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است

ماهنامه صبا / سریال «زخم کاری» این روزها مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است و بیشتر از هرچیز بازی جواد عزتی از حیث درخششی که در نقش مالکی دارد به چشم آمده است. اما نکته ای که در این میان بحث برانگیز شده است میزان زیاد سیگار کشیدن شخصیت ها خاصه شخصیت اصلی یعنی عزتی است که در فضای توییتری و اینستاگرام و میان کامنت هایی که برای این بازیگر نوشته میشود محل چالش میان مخاطبان سریال شده و برخی حتی برای سلامت ریه این بازیگر اظهار نگرانی کرده اند. اما موضوع جالب این است که برخی این سیگارکشیدن های مرتب را با سریال «پیکی بلایندرز» و شخصیت توماس شلبی مقایسه کرده اند. سریالی که برای آن حجم از سیگار کشیدن شخصیت اصلی این تمهید را درنظر گرفته بود که از سیگار گیاهی استفاده کند که نه تنها ضرری برای ریه ندارد که اتفاقا برای سیستم تنفسی نقش سودمندی دارد. در برخی از اخبار گفته میشد که شخصیت اصلی سریال پیکی بلایندرز بیش از ۳ هزار نخ سیگار در آن سریال مصرف کرده است و باید دید که آیا برای حفظ سلامتی جواد عزتی بازیگر اصلی این سریال نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است یا خیر؟

 

گفتنی است زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود.
این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

 

کلید واژه:
گروه بندی: ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است