امیر نوروزی: حال رامبد در یک ماه گذشته بسیار بد بود!

قسمت های جدید «مردم معمولی» از خوبی تعجب‌آور خواهد بود


امیرنوروزی ؛ بازیگر «مردم معمولی»در گفتگو با ماهنامه «صبا» که در شماره جدید منتشر خواهد شد اعلام کرد:

در حال حاضر گروه نویسندگی و پشت صحنه تغییر بزرگی کرده‌ و گروه نویسندگان تعدادشان خیلی زیاد شده و یک سری جوان بسیار هر روز تلاش می‌کنند. از صبح می‌آیند و تا ساعت ده، یازده شب حضور دارند و ایده‌های بسیاری می‌دهند. من به شما قول می‌دهم که قسمت‌های جدید از خوبی حتی خیلی تعجب آور خواهد بود. در آن یک ماه همه‌‌ی ما می‌دانستیم که این کار خوب از آب در نیامده و واقعا از مخاطب ناراحت‌تر بودیم.

کار رامبد درست است اگر بخواهی در کمدی چهار نفر را نام ببری قطعا یکی از آن‌ها رامبد جوان است و سروش صحت، پیمان قاسمخانی و رضا عطاران و دیگر کسانی هستند که اگر در کمدی به من پیشنهاد بدهند می‌روم. درنتیجه گفتم که رامبد جوان به من پیشنهاد داده پس می‌روم اما نمی‌دانستم که نتیجه‌اش به این شکل می‌شود.

وقتی از نزدیک رامبد جوان را می‌دیدید حالش بسیار بد بود این را از این جهت می‌گویم که بعضی‌ها از بیرون می‌گویند که او برایش مهم نیست اما باور کنید که اصلا اینطور نیست. به هر حال این تصمیم را گرفتیم که دوباره بسازیم و فکر می‌کنم که الان در یک نقطه‌ای ایستاده‌ایم که کاراکترها یک مقدار غلوشان کمتر شده و از طرفی به موقعیت‌های رئالیستی نزدیک‌تر می‌شویم. راجع به سیتکام بسیار تحقیق کرده‌ایم و گروه نویسندگان دو، سه کتاب ترجمه نشده را ترجمه کرده‌اند و کار تحقیقاتی انجام می‌دهند. درنتیجه به نظر من دیگر اگر نشود، کلا نشدنی است! یعنی اینطور که در حال حاضر رامبد جوان و گروه نویسندگان تلاش می‌کنند اگر نشود، به نظر من جور دیگری نمی‌شود.

 

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , دسته‌بندی نشده

یک نظر